vrijdag 6 mei 2016

TAG: This or that?

Wat is het toch heerlijk, om in de tuin te kunnen zitten in mijn korte broek en hempje en gewoon even nergens aan te denken! Intussen ben ik toch maar eens achter mijn laptop gedoken om even bezig te gaan met school, en een nieuw artikel voor jullie te schijven! Vandaag de this or that tag, lees snel verder voor mijn antwoorden!





1.Twitter of Facebook?
Facebook, zeker weten! Er zitten meer van mijn vrienden op, en je kan veel meer delen dan op Twitter.
Volg jij me al? : https://www.facebook.com/lifeandcook.nl

2. Lezen of Schrijven?
Deze vind ik wel moeilijk, maar ik denk dat ik toch voor schrijven kies.

3. Coca cola of Pepsi?
Ik ben iemand van de coca cola! Pepsi drink ik wel maar ik vind het niet zo lekker als coca cola!

4. Youtube of Tumblr?
YOUTUBE, ik heb wel een account op Tumblr maar ik doe er niet zo veel mee eigenlijk!

5. Handen of Voeten?
Handen, als ik in een rolstoel zit, kan me prima voort bewegen en ik kan mezelf nog redden. Met alleen voeten lijkt me dit onhandiger.

6. Kat of Hond?
Hond, zoals jullie weten heb ik ook een hondje maar haar zou ik niet kunnen inwisselen voor een kat.

7. Zomer of Winter?
Zomer, 100% zeker weten!

8. Krant of Magazine?
Ik denk dat ik bij deze toch kies voor het magazine, deze kies je meestal uit naar je interesses en krijg je niet zomaar in de bus!

9. Hakken of Gympen?
Gympen, ik kan niet zo goed op hakken lopen en vind me gympen eigenlijk wel prima!

10. Bos of Strand?
Bos, hier kun je echt genieten van de natuur alles wat groeit. En dan kan ik ook lekker me hond meenemen voor een wandeling!

Ik heb vandaag 10 random vragen beantwoord, zodat ik deze tag later nog een keer kan doen! Heb jij nog een leuke this or that voor mij? Zet hem dan even neer in een reactie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten