woensdag 11 mei 2016

Geluksmomentjes, Lente editie!

Nadat ik op meerdere blogs dit concept terug vond, leek het me zelf ook wel leuk om een geluksmomentjes lijstje te maken. Jullie gaan deze artikelen elk seizoen terug vinden op mijn blog!
Ben jij benieuwd wat mij gelukkig maakt in de Lente? Lees dan snel verder!




1. Rokjes dag! De eerste dag dat het warm genoeg is om met blote benen over straat te rennen, zonder jas. HEERLIJK!

2. Na regen komt zonneschijn, het kan weken regenen maar we weten allemaal dat je een paar dagen later weer zonder jas de deur uit kan.

3. Je kan weer buiten afspreken met je vrienden/vriendinnen en hoeft niet constant een plek te vinden om af te spreken.

4. De vogeltjes fluiten je weer tegemoet als je 's ochtends je bed uit rolt.

5. Shoppen, naar nieuwe lente/zomer kleding. (dit vind ieder meisje leuk lijkt mij!)

6. Hardlopen in het zonnetje, het is wel warmer maar zo veel beter dan in de kou!

7. Plannen maken, die misschien niet altijd gaan lukken. Denk hierbij aan droom vakanties uitstippelen of een road trip uitstippelen.

8. Alle vrolijke zomer nummers op de radio, waarop je soms even een klein dansje moet doen in de woonkamer!

Dit is natuurlijk maar een kleine greep uit alle geluksmomentjes die er zijn, wat is jou ultieme geluksmoment van de lente?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten