zondag 13 maart 2016

Vakantie crisis, waar moet ik heen? Frankrijk.

Glamping, camping, motel, hotel, sta caravan allemaal manieren om jou vakantie door te brengen. Als klein meisje ging ik altijd kamperen met mijn ouders, eerst met een vouw wagen later met een caravan. Vandaag schijf ik over wat ik verwacht van een camping, en leuke hotspots in de buurt van campings.



Na wat rond zoeken kwam ik uit op de site van Lux-camp.nl , deze organisatie heeft al 20 jaar ervaring op ruim 400 campings in zuid Europa (denk hierbij aan Spanje, Italië en Frankrijk)
Wat vooral een voordeel is dat de klantenservice Nederlands spreekt!

Nu ben ik iemand die het leuk vind om andere culturen te leren kennen, en om soms een feestje te houden! Hierdoor kwam ik uit in Frankrijk, de plaatsen die mij het meeste aanpreken zijn; Parijs (ofcourse!!)en Languedoc.

Parijs: The city of love, één van de campings in Parijs is de ‘Camping Paris Est-Champigny’ deze
de camping ligt op 25 minuutjes van het centrum van Parijs, en op 30 minuutjes van Disneyland. Genoeg van alle drukte dan kun je lekker uitwaaien in het Tremblay Park, hier vind je onder andere plekken om te golfen en om te voetballen.
camping ligt dicht bij Disneyland, en bied in het hoog seizoen activiteiten voor het hele gezin aan.

Bron.
Languedoc: hier zijn 22 campings van Lux-camp.nl, deze plaatst heeft veel culturele monumenten, fruit en wijn velden en kindvriendelijke stranden.
drie leuke blikvangers zijn de citadel van de vestingstad Carcasonne, de oude Romeinse bouwwerken in Nîmes en de ruim 48 meter hoge Pont du Gard.
Bron.
Deze campings spreken mij erg aan niet alleen omdat er veel culturele monumenten of musea in de buurt te vinden zijn maar ook de stranden, uitgaansgelegenheden en winkelcentra zijn goed bereikbaar!


Wil je nou meer weten over deze reisorganisatie of andere plaatsen in Frankrijk, bekijk dan even hun website!

(dit is een gesponsord artikel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten