dinsdag 16 februari 2016

TAG: Get to know me

Normaal begin je met een blog post over jezelf, maar aangezien ik dan eerst nog wat moest bedenken en ik er maar niet op kwam was ik begonnen met mijn artikel over superfoods. Intussen heb ik wat gevonden waardoor jullie mij beter kunnen leren kennen, en ik wat over mezelf kan vertellen. Hier komt hij dan de Get to know me tag!






Geboortejaar?
1997, soms ben ik er nog best trots op als ik kan zeggen dat ik nog uit de vorige eeuw kom!

Hoe lang ben je?
1.71.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Zal ik het redden om naar school te gaan, of moet ik me toch maar ziek melden.

Waar ben je op dit moment?
Op de bank, thuis.

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Owww, dit vind ik zo moeilijk! Ik zou mezelf beschrijven als, rustig maar gezellig en erg gefocust op mijn doel(en).

Guy/Girlcrush:
Selena Gomez, zij hangt niet voor niets op mijn muren! Ik hou van haar muziek, haar uiterlijk eigenlijk gewoon alles! Maar ook wel de youtubers Niki and Gabi en MayBaby.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik denk dat boven aan toch wel staat om mijn opleiding te halen, ook al ben ik pas halverwege!

Wat is je doel in het leven?
Het klinkt erg cliché maar ik wil gewoon gelukkig zijn, een leuke baan in de zorg, huisje, boompje, beestje zeg maar!

Waar ben je bang voor?
Alleen door het donker fietsen of lopen.

Heb je je rijbewijs?
Nee.

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift, het is in mijn werkveld niet toegestaan om nagellak te dragen, en aangezien ik vakkenvuller ben is dat er binnen 2 dagen helemaal af!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Herfst, weer richting de kou toe net alle leuke zomer maanden gehad het huis weer knus en gezellig maken lekker naar buiten om te wandelen en de kleuren veranderingen in de bomen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja!!!!

Ben je een healthy-freak?
Nou niet echt, al hoewel ik mijn lifestyle wel aan het veranderen ben kan ik mij zelf geen ‘healthy-freak’ noemen.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb bruin haar, tot onder net onder mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een leuke skinny jeans, maar ook wel een ripped jeans.

Heb je tattoos?
Nee.

Heb je piercings?
Ja! Ik heb gewone oorbellen, een Helix en een neuspiercing.

Draag je een bril?
Nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Van ristorante heb je een pizza met 4 vakken, tonijn, salami, champignons en spinazie lekker wat afwisseling maar toch een heel goed geheel.

Favoriete eten/drinken?
Een gevuld broodje! (zie foto)

Wat is je favoriete parfum?
Ik draag niet vaak parfum, maar ik heb nu een body misk van victoria secret en hier ben ik wel echt gek op!

Wat is het laatste wat je kocht?
Volgens mij was dit een pak chocolade koekjes in de pauze op school, oeps!

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen was ik rond aan het bellen, om mij ziek te melden voor school en werk hierna heb ik ontbeten met een bakje yoghurt.

Favoriete ijsje?
Bananen karamel room ijs!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik sta altijd vroeg op! Maar dit komt ook omdat ik best vroeg slapen ga dus misschien slaap ik wel hevig maar ga ik gewoon optijd slapen.

Wat zijn je plannen voor 2016?
Mijn tentamens halen zodat ik over kan naar leerjaar 3, uit huis gaan, gezonder eten en meer sporten en meedoen aan een hardloop wedstrijd.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Eentje

Ben je een ochtend- of avondpersoon?
Ik ben een ochtend persoon.

Ben je geordend of rommelig?
Overduidelijk rommelig, vaak probeer ik geordend te zijn en ik heb wel zo mijn dingetjes en dat houd ik dan zo’n 2 weken vol.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Een eigen huisje, mijn diploma (ofcourse), een lieve vriend en misschien ook al wel kinderen.

Wie mis je op dit moment?
Op dit moment mis ik niemand.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn onderbenen, vooral als ik mijn yogapants aan heb zien ze er zo goed uit!!

Ben je verlegen?
Ja, vooral in nieuwe groepen mensen. Het duurt altijd even voordat ik mij helemaal bloot geef.

Heb je een accent?
Nou, niet een accent maar ik slik nog wel eens wat letters in.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een tweeling zusje die is dus ook 18, en een broertje van 14

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Opstaan, ontbijten, naar school, honden uitlaten, soms nog werken en anders hardlopen, eten, internet tijd, en dan alweer mijn bed in. Het is niet heel interessant eigenlijk erg normaal.

Hebben jullie nog vragen? Vraag ze dan vooral hieronder in de reactie's dan beantwoord ik ze binnenkort allemaal in een ander artikeltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten