vrijdag 26 februari 2016

Foto dairy, februari 2016

Alweer een hele maand voorbij, waarin ik veel aan mijn blog heb gewerkt, weer volledig naar school ben gegaan en natuurlijk lekkere dingen heb gemaakt! Ik probeer regelmatig foto's te uploaden op mijn Instagram, @life.and.cook alleen soms heb ik van die dagen dat dat gewoon niet wil!
Daarom hieronder even een kort fotoverslagje van mijn februari!







 Op school leerde we subcutaan injecteren, dit is in het onderhuids bindweefsel ook legde ik een vlindernaald aan en leerde in insuline spuiten!
















 Ik bakte deze verrukkelijke American pancake's voor mijn gast blog, linkje staat in de zij balk!

Ook maakte ik verschillende lekkere smoothies!

 Ik maakte een DIY, maar ik twijfel nog of ik hem zou uittypen voor jullie! Wat vind je ervan??
 Ik liep mijn eerste kleine kilometertjes, aan een stuk door! Ow, wat was ik trots!




Ik treinde naar mijn oma, en weer terug! Dankzij mij studenten-OV!

















Heb jij nog wat leuk beleeft in februari en vind je dit een leuk artikel?? Laat het even weten in een reactie!!

1 opmerking:

  1. Wat doe je een interessante studie! De pannenkoeken lijken me heel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen