vrijdag 12 februari 2016

Bucketlist! #1

Een bucketlist is sinds 2007 niet meer uit het straat beeld weg te denken, (bijna) iedereen heeft er wel één. Of hij nou in je hoofd zit, in je schoolboeken staat of vol enthousiasme op je facebook staat is voor iedereen verschillend. Maar waar komt dit begrip eigenlijk vandaag?



Ik 2007 is er een film uitgekomen genaamd ‘The bucket list’ het is een Amerikaanse drama-comedy, die onder andere is genomineerd voor een Grammy award. Wil je meer weten over de film kijk dan de trailer hier!

Natuurlijk heb ik net als iedere ander, ook wel een lijstje met wat ik allemaal wil doen voor het einde nadert. Hier onder een grote greep uit deze lijst! Het één is net wat makkelijker haalbaar van het ander, maar toch word alles afgerond!

Ik wil nog heel graag…

… Op vakantie naar Spanje.
… Op een Roadtrip.
… Naar het strand/Naar de zee.
… Zwemmen met wilde dolfijnen.
… 5KM aan een stuk kunnen hardlopen.
… Leren om te skateboarden/long boarden.
… Opleiding verpleegkundige halen.
… Mijn haar ik een aparte kleur verven.
… Bloed doneren / Donor worden
… Op mijzelf wonen.


Herken je hier iets in voor jezelf? Wat staat boven aan op jouw bucketlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten